Продати локацію як діючий бізнес.
Менеджмент має досвід продажу збиткових ресторанів за ціною вище початкових інвестицій. Потенційного покупця може зацікавити: - конкретна локація. напрацьована клієнтська база, особливі умови договору оренди, можливість розвинути локацію за рахунок особистого бренду, синергія захоплення ринку, поглинути конкурента та багато іншого.
Залучення в інвестори медійної особи.
Менеджмент має досвід розкручування закладів за рахунок медійності засновника. У такому варіанті медійній особі цікаво отримати частку у бізнесі просто за рахунок піару закладу.
КК може викупити частку інветсторів і самостійно реалізувати п.1 або 2 Інвестора у такому варіанті не несуть ризику реалізації цих варіантів.
Закриття локації та реалізація майна.
КК не розглядає такий варіант як прийнятний для реалізації. Ні менеджмент КК, ні в рамках роботи мережі такий варіант ще жодного разу не реалізовувався. Досвід показує, що завжди можна було реалізувати один із перших 4-х пунктів.
Варіант може бути застосований у разі наявності хорошої локації, де можна здійснити переїзд мінімальними додатковими інвестиціями. Є досвід реалізації такого інструменту в рамках Майстер Бургер.